top of page
logo.jpg

איך זה עובד

כדי לתת ללקוחות שלנו מענה כולל, המקיף את צרכי השיווק שלהם ב360°, אנחנו לא מפסיקות ללמוד את הDNA העסקי והארגוני שלהם, עד שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מאיתנו.

 

שלב ראשון: היכרות
הרבה לפני שאנחנו מזיזות את העכבר, חשוב לנו ליצור תכנית אסטרטגית. אנחנו מעמיקות את ההבנה שלנו בזירת השיווק הרלוונטית ומחדדות את המטרות והמשימות שעל הפרק. לשם כך, נערכות פגישות מקדימות עם הלקוח ולעיתים מתרחשים שיתופי פעולה עם גורמים מומחים מחוץ לסטודיו: יועצים שיווקיים, משרדי יח"צ, כותבים מקצועיים, צלמים וכו '.

 

שלב שני: חשיבה
כשתהליך קבלת הבריף ויצירת האסטרטגיה עובדים כמו שצריך - השלב הבא בעבודה קורה כמעט מאליו. נוצר קונספט שיווקי מובהק וצלול, שעל בסיסו ייעשה הקריאייטיב. הקונספט הינו עמוד השדרה הרעיוני של כל תוצר שיווקי וגם הוא, כמובן, קריטי לתהליך העבודה .

 

שלב שלישי: קריאייטיב
פה מתחיל הכיף הגדול באמת! זהו השלב שבו אנחנו מרשות למוח השמאלי שלנו להשתולל, ולרעיונות להציף את הסטודיו. סיעורי המוחות שלנו תמיד מחזירים אותנו לימי הלימודים העליזים, ומזכירים לנו מהי חדוות יצירה ומהי יצירתיות .

 

שלב רביעי: הפקה
כשמגיעים לשלב ההפקה והביצוע, מוח ימין שלנו שוב נכנס לפעולה. כל פרט ופרט מתואם בקפידה, תוך עמידה בלחות הזמנים שלנו ושל שאר ספקי העבודה. אנו מלוות את תהליך ההפקה עד שהתוצר מגיע ליעדו - בין אם זה לתערוכה, לאינטרנט או למשרדי החברה .

 

 

 

bottom of page